Thursday, July 29, 2010

ok....saya suka...

sekarank nie tgh waktu rehat klas ekonometric...saja menggedik tiba2 hangin nak wat entiri....
cepat2 sri time up????saya dah nak masuk kelas dah.....nesnya masuk kelas Dr law..dia lemah lembut bila bercakap n sepatah2 bercakap kalu mengajar... x macam lecturer yg lain mcm kena kejar kereta api jer.....saya harap sy dpt score paper ni( angan2 besar nie...hahhahah) Amin......
opssssssss dah kul lapan 8 dah...masa tok belajar....i lov belajar...i lov membaca ( sigh!!! saja jer nie nak naikkan semangat jer...) caiyok sri..........daaa u oll...iklan kuar jugak ko sekarang...mentang aq dah lama x update....huhuhu...sila tekan iklan2 saya yer...supaya saya dpt kumpul duit tok beli buku ( gelak besar n berangan lagi sekali)^_^

No comments:

Post a Comment

Thank You for you comments